پسته داریس
خانه / پسته احمد آقایی رفسنجان / قیمت روز پسته احمد آقایی رفسنجان

قیمت روز پسته احمد آقایی رفسنجان

یکی از محصولات مهم و مقوی که کشت آن در ایران رواج بسیاری دارد پسته است.پسته طبیعت گرم و خشک دارد. که دارای مقدار زیادی کربوهیدرات و پروتئین و چربی ها و فیبر رژیمی می باشد.پسته انواع مختلفی دارد از جمله انواع پسته می توان به پسته احمد آقایی اشاره کرد . پسته احمد آقایی قیمت روز آن در بازار شهر رفسنجان در سال 97 نسبت به سال 96 تغییرات گسترده ای پیدا کرده۰قیمت پسته هم مانند سایر محصولات افزایش قیمت روزانه دارد۰

در سال 97 نسبت به سال 94 قیمت پسته تغییرات فراوانی به خود دیده است.این امر تا جایی پیش رفت که قیمت پسته مانند نرخ ارز لحظه ای تغییر کرده است.

قیمت روز پسته احمد آقایی نسبت به گذشته تقریبا ۳ برابر شده است که این افزایش قیمت بر قیمت پسته احمد آقایی رفسجان که در بازار بین الملل خواهان زیادی نیز دارد تاثیر مستقیم گذاشته است.پسته احمد آقایی بعد از پسته فندقی مهمترین نوع صادراتی پسته به حساب می آید.

به خصوص در نیمه اول سال 96 که بیشترین میزان صادرات نیز مربوط به این رقم بوده است.پسته احمد آقایی در رفسنجان کشت شده و تاریخ برداشت این محصول معمولا 10 شهریور است.از خصوصیات دیگر این نوع پسته باردهی خوب آن در سال می باشد به صورتی که از هر درخت به طور متوسط می توان تا حدود 20 کیلوگرم پسته برداشت کرد.

پسته ی احمد آقایی نسبت به فندقی کشیده تر و دارای پوستی ضخیم تر و گاها سفیدتر است و بیشتر مناسب استفاده در آجیل است.دارای طعمی خوشمزه است و از نظر طعم بهترین نوع پسته است.

قیمت روز پسته احمد آقایی رفسنجان

قیمت روز پسته احمد آقایی صادراتی

قیمت روز پسته احمد آقایی صادراتیهمان طور که ذکر شد پسته احمد آقایی بعد از پسته فندقی مهمترین نوع صادراتی است. معمولا پسته احمد آقایی از پسته فندقی گران تر و از پسته اکبری ارزان تر است و جزو پسته های صادراتی است.به همین علت قیمت روز پسته احمد آقایی بسیار اهمیت دارد. پخش عمده صادرات پسته احمد آقایی مربوط به نیمه اول سال 97بوده است. بیشترین میزان این رقم به کشور هایی نظیر هند، روسیه و آلمان ارسال شده است. نوع بسته بندی پسته بر اساس نیاز خریداران صورت می گیرد که این بسته بندی ها متفاوت هستند مانند کارتن و کیسه گونی و بسته های کوچک هستند.

بازار فروش پسته احمد آقایی رفسنجان

با اینکه قیمت روز پسته احمد آقایی این چنین تغییرات گسترده داشته اما بازار فروش فوق العاده ای دارد، به طوری که فروش عمده پسته احمد آقایی رفسنجان علاوه بر صادرات در بازار داخل هم به صورت عمده و خرده  به فروش میرسد۰

پسته احمد آقایی جزء محدود بسته هایی است،که در هم در بازار داخل و هم خارج به فروش می رسد.

بازه های انسی پسته احمد آقایی شامل این گروه ها می باشد:

  • 22-24
  • 24-26
  • 26-28
  • 28-30
  • 30-32

بهترین نوع پسته احمد آقایی در منطقه نوق شهر رفسنجان تولید می شود.از ویژگی های مهم این پسته می توان به رنگ پوسته سبز  و قرمز ارغوانی آنها اشاره نمود۰

خرید پسته احمد آقایی

خرید پسته احمد آقاییخرید پسته احمد آقایی به صورت خام صادراتی و آجیلی از کشاورز می تواند هم برای تولید کننده ی پسته و هم برای بازرگان با سود همراه باشد، زیرا واسطه از بین این دو گروه حذف می شود.

خرید پسته احمد آقایی معمولا به دو صورت انجام عمده و خرده انجام می شود که بخش عمده آن معمولا برای صادرات است و خرده فروشی برای مصرف داخلی است.

بیشترین بخش باغ های پسته احمد آقایی در استان کرمان قرار گرفته است.

پسته احمد آقایی خندان نیز همانند سایر پسته ها خریداری می شود. که این نوع از پسته درجه دو می باشد که بیشتر برای صادرات است.

معمولا اولین قدم برای داشتن یک خرید خوب تعیین کیفیت یک محصول می باشد. در اینجا پسته احمد آقایی جزو محصولات با کیفیت است. در زمینه ی تجارت این پسته باید تخصص و اطلاعات کافی داشت تا بهترین خرید شکل بگیرد. بازرگانان پسته احمد آقایی بیشتر از خریداران این محصول در پی شناخت و کسب اطلاع از انواع مختلف و کیفیت این محصول می باشند. هر یک از تاجران پسته در صدد این هستند که محصولی خریداری و صادر کنند که طرفداران زیادی داشته باشد. به عنوان مثال به لحاظ کیفی پسته مرغوب و خوب آن است که در فرایند رشد و به حالت ذاتی خندان باشد، برعکس پسته ای که نارس است و فرایند رشد خود را به خوبی طی نکرده است ثمره اش پسته ی دهان بسته است که ان هم طی فرایند و فرآورده های مکانیکی و متعدد راهی بازارفروش می شود، منتهی در بخش دیگری از صنایع فراوری قرار می گیرند که به تازگی بازار خود را به دست آورده و صادرات درخشنده ای را دارا می باشد.

تولیدکنندگان برتر پسته احمد آقایی در کشور

تولیدکنندگان برتر پسته احمد آقایی در کشوراز تولید کنندگان برتر پسته احمد آقایی در کشور می توان به شهر رفسنجان و روستاهای اطراف آن اشاره نمود که بیشترین تولیدات را در این زمینه دارا می باشند..در اطراف شهر رفسنجان باغ ها و روستا هایی هستند که هر کدام به طور خاص می توانند تولید کننده ی پسته ی خاصی باشند.اما همانگونه که ذکر گردید بهترین نوع پسته ی احمد آقایی در منطقه ی نوق واقع در شهر رفسنجان تولید می شود. کشیدگی و رنگ استخوانی سفید این محصول باعث شده تا به یک محصول پر مصرف آجیلی تبدیل شود.

در میان تولیدکنندگان پسته احمدآقایی می توان به دامغان اشاره نمود. پسته ی این منطقه دارای کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی است. به همین علت صادرات پسته ی این منطقه در ارقام درشت و عمده انجام می شود. پسته احمد آقایی دامغان به علاوه ی دارا بودن ارزش غذایی بالا، خواص درمانی بی شماری دارد و با اطمینان می توان گفت راز رونق این نوع پسته در این دو مورد نهفته است. پسته احمد آقایی دامغان محصولی ممتاز و مرغوب است که خریداران زیادی دارد و به کشورهای مختلفی صادر می شود.

خصوصیات انواع پسته احمد آقایی

خصوصیات انواع پسته احمد آقاییپسته احمد آقایی که صادر می شود با تمام پسته هایی که در ایران کشت می شود، متفاوت است. تفاوت آن در ویژگی و خصوصیات ظاهری پسته می باشد. مشخصات پسته احمد آقایی در ایران با پسته های صادراتی متفاوت است.

خواص پسته احمد آقایی یا به طور کل خواص پسته:

  • تقویت نیروی جنسی: پسته باعث افزایش جریان خون در آلت تناسلی مردان می شود و باعث تقویت قوای جنسی می شود.
  • تقویت مغز و ذهن
  • تقویت معده: پسته به دلیل داشتن فیبر رژیمی زیاد می تواند به هضم شدن راحت تر غذا کمک کند و درد معده را کاهش دهد.
  • برای تسکین سرفه مفید است.
  • پسته خاصیت چاق کنندگی دارد.در نتیجه برای وزن گیری کودکان و افرادی که از لاغری رنج میبرند گزینه بسیار مناسبی است.
  • آرامش قلب: پسته باعث افزایش نیروی عضلات قلبی می شود و هم چنین برای کاهش کلسترول نیز مفید می باشد.
  • آرام کردن اعصاب
  • از بین بردن جوش و آکنه: پسته دارای سلنیوم و ویتامین E زیادی بوده که منجر به کاهش التهاب می شود و می تواند به درمان آکنه و جوش صورت کمک کند.
  • جوان سازی پوست: مقادیر بالای ویتامین E  برای کاهش دادن چروک های پوست مفید است.

علاوه بر خواصی که مغز پسته دارا می باشد، پوسته ی پسته نیز دارای خواص خاص خود می باشد که از مهم ترین آن ها می توان به آرام کردن و تسکین دادن درد معده ، برای درمان اسهال و هم چنین رفع بوی بد دهان اشاره کرد.

البته ناگفته نماند که زیاده روی در مصرف پسته باعث افزایش فشار خون می گردد.

پسته دارای مقادیر زیادی مس، منیزیم، و انواع ویتامین های  B می باشد که به دلیل داشتن موارد گفته شده ، می تواند دستگاه ایمنی بدن را تقویت کند و از بیماری ها جلوگیری کند.

پسته به دلیل داشتن آهن زیاد می تواند منبع مهم و مفیدی برای جلوگیری از کم خونی باشد.

همچنین به علت دارا بودن کلسیم و آهن نقش بسیار مهمی در استحکام بخشیدن به استخوان ها و دندان ها دارد.

فروش عمده پسته احمد آقایی

فروش عمده پسته احمد آقاییفروش عمده یعنی محصول باغداران به صورت کامل خریداری می شود که این روش هم به نفع باغداران و هم خریداران است.

بیشتر فروش پسته عمده برای صادرات به کشور های دیگر انجام می شود، زیرا پسته یک محصول صادراتی به شمار می آید.

علاوه بر پسته احمد آقایی خندان نوع پسته احمد آقایی آب خندان نیز فروش عمده دارد. بیشترین درصد این نوع پسته به کشور روسیه صادر می شود.

فروش عمده پسته احمدآقایی به دو روش عمده صورت می پذیرد:

– فروش عمده و مستقیم از طریق نمایندگی های فروش در هر شهر

– فروش عمده و مستقیم از طریق سایت های اینترنتی معتبر و فعال

انواع پسته موجود در بازار

انواع پسته موجود در بازارتقسیم بندی های متفاوتی برای انواع پسته در ایران در نظر گرفته شده است. در یک تقسیم بندی می توان انواع پسته را به دو گروه فندقی و بادامی تقسیم بندی کرد. به طور مثال نمونه کله قوچی در دسته بندی فندقی و نمونه احمد آقایی در دسته بندی بادامی قرار می گیرند.

انواع پسته موجود در بازار زیاد است که می توان تعدادی از آن ها را نام برد:

  • اوحدی یا فندقی: شکل پسته به صورت فندق می باشد، که میزان خندان بودن پسته خیلی زیاد است.
  • کله قوچی: شکل پسته به صورت فندقی می باشد، که میزان خندان بودن پسته متوسط است.
  • احمد آقایی: شکل پسته به صورت مستطیلی کشیده می باشد، که میزان خندان بودن پسته زیاد می باشد.
  • اکبری: شکل پسته به صورت بادامی می باشد ، که میزان خندان بودن پسته زیاد است.
  • پسته رقم قزوینی: شکل این پسته به صورت بادامی می باشد که شهر تولید کننده ی آن، همان طور که از نام او مشخص است ،شهر قزوین می باشد. که از نوع زود رس می باشد.

انواع پسته احمد آقایی علاوه بر اینکه بر اساس مناطق و سایز تقسیم بندی می شوند، بر اساس رنگ مغز نیز تقسیم بندی می شوند که هرچه مغز پسته قرمز تر باشد، دارای کیفیت بهتر است و درجه یک می باشد. این نوع پسته قدرت رشد متوسط و عادت رشد گسترده ای دارد. به همین خاطر است که در هر منطقه ای که تا حدودی آب و هوای معتدل و مناسبی داشته باشد این نوع پسته را می توان به راحتی به عمل آورد. همچنین به علت عادت رشد گسترده می توان برای سالیان متوالی بر روی این محصول سرمایه گذاری کرد و به آن به دیده یک تجارت پر سود و مطمئن نگریست.

بازار بزرگ خرید و فروش اقلام مختلف پسته در ایران

بازار بزرگ خرید و فروش اقلام مختلف پسته در ایرانبازار خرید و فروش اقلام مختلف پسته در ایران بستگی به خریدار دارد.

پسته احمد آقایی دامغان کیفیت عالی و فروش خوبی دارد. صادرات پسته احمد آقایی دامغان به دلیل مواد مغذی بسیار زیاد و خواص درمانی آن، فروش بهتری دارد.

پسته احمد آقایی محصولی است که مرغوبیت آن مورد تایید است و در دامغان به عرضه کنندگان ارائه می شود.

پسته احمد آقایی توچین بهترین پسته می باشد به دلیل دست چین بودن آن می باشد.

اگر بخواهیم پنج تولید کننده ی مهم پسته در جهان را نام ببریم، می توانیم از آمریکا، ترکیه، سوریه، اتحادیه اروپا و ایران یاد کرد. که ایران از مهم ترین کشور های تولید کننده و عرضه کننده و صادر کننده ی پسته می باشد.

به عنوان مثال قیمت پسته ی احمد آقایی رفسنجان بر اساس وضعیت بازار تهران تعیین می شود. البته که نرخ دلار هم بر روی  نرخ فروش این محصول ارزنده تاثیر لحظه ای دارد. البته بیشتر منظور خرید و فروش عمده و فله ای این محصول می باشد. بهترین نوع پسته احمد آقایی مغزدار ماتیکی می باشد که در منطقه ی رفسنجان کشت می شود.

از مناطق مهم کشت پسته احمد آقایی و بازار بزرگ خرید و فروش به غیر از مناطق یاد شده (کرمان، رفسنجان، دامغان) می توان به سمنان و سیرجان و یزد اشاره نمود.

سفارش پسته احمد آقایی باکیفیت

سفارش پسته احمد آقایی باکیفیترفسنجان بزرگ ترین منطقه برای تولید پسته در جهان می باشد که به دلیل زیاد بودن  درختان پسته در این شهر، لقب جنگل مصنوعی را به خود اختصاص داده است. فروش و خرید اینترنتی پسته احمد آقایی در بعضی سایت ها انجام پذیر است.

سفارش پسته احمد آقایی باکیفیت: این محصول هم به صورت خرید اینترنتی و هم به صورت سنتی امکان پذیر است. که بنا به درخواست خریداران به شکل عمده یا خرده فروشی یا گاهی به صورت بسته بندی شده به فروش می رسد.

بعضی از مراکز فروش پسته احمد آقایی فروش محصول خود را به صورت حضوری و غیر حضوری «اینترنتی»انجام می دهند که سایت اینترنتی عرضه پسته احمد آقایی در این مراکز وجود دارد و سفارش می پذیرند. برای راهنمایی خرید پسته احمد آقایی باید به مراکز خرید مراجعه کرد تا مقدار مورد نیاز مشتری را فراهم و در اختیارشان بگذارند.

اُنس انواع پسته احمد آقایی

اُنس انواع پسته احمد آقاییانس پسته یک معیار است برای سنجش درشتی، بزرگی و کوچکی پسته که از زمان های قدیم مرسوم بوده است و به صورت زیر محاسبه می شود. در این جا انس پسته احمد آقایی را نیز خواهیم گفت. با قرار دادن یک عدد سنگ ۱۴۲ گرمی در یک ترازو پسته ها را وزن می کنیم. ۰هر ۵ عدد پسته ۱ انس است. هر چه انس کمتر باشد پسته درشت تر و سنگین تر است و هر چه انس بیشتر باشد پسته ریزتر می باشد.

این پسته به صورت فراوان در بازار ها به فروش می رسد.

انس پسته به صورت عدد هایی بیان می شود که تعداد دسته های ده تایی در  گرم پسته را نشان می دهد. پسته احمد آقایی معمولا از انس ۲۲و ۲۴ شروع می شود که معمولا کمیاب است.

در نتیجه هرچه انس پسته کمتر باشد، قیمت آن بالاتر است و دارای کیفیت بیشتر و اندازه بزرگتری است.

سایت معتبر عرضه پسته احمد آقایی اعلا

سایت معتبر عرضه پسته احمد آقایی اعلاسایت معتبر عرضه پسته احمد آقایی اعلا را می توان در اینترنت جست و جو نمود. همچنین می توان از طریق سایت ها ی مربوطه پسته با کیفیت را در بسته بندی های متفاوت سفارش داد. سفارش پسته با توجه به سلیقه و دیدگاه خریدار می تواند متفاوت باشد.

گاهی سایت های معتبر حتی فروش پسته را به صورت کارتن و گونی یا پلاستیک هم انجام می دهند.

امروزه خرید از طریق سایت های اینترنتی به دلیل مزایای فراوانی از قبیل: عدم اتلاف انرژی و زمان، مناسب تر بودن قیمت، راحتی و قابل اطمینان بودن و بسیاری موارد دیگر بسیار رواج پیدا کرده است.

فروشنده پسته احمد آقایی ارزان

فروشنده پسته احمد آقایی ارزانفروشنده پسته احمد آقایی از طریق روش های مختلفی به فروش محصول خود در داخل کشور و همینطور کشورهای دیگر می پردازد. این روش ها شامل نمایندگی های فروش و یا سایت های اینترنتی فعال که به طور مستقیم و با قیمتی مناسب تر و محصولی مرغوب تر پسته احمد آقایی ارزان را ارائه می کنند.

پسته احمدآقایی ارزان به کشور هایی که قیمت نسبت به کیفیت اهمیت بیشتری دارد، صادر می شود.

مثلا روسیه با توجه به اینکه سالانه درآمد بالایی دارد، ولی پسته با نرخ ارزان را بیشتر سفارش می دهد. صادرات پسته از نوع پسته احمد آقایی خندان به میزان زیاد به روسیه صادر می شود.

کشوری مثل هند از دو نوع پسته سفارش می دهد همانگونه که گفته شد و در ادامه نیز خواهیم گفت هند خواهان پسته درجه یک و سفید است از جهتی برای صادرکننده باید مهم باشد تا یک دسته بندی داشته باشد. مثلا برای گروهی از افراددر هند که قدرت خرید پایین را دارند، ترکیبی ارائه دهد تا بنا به سلیقه و بودجه ی مشتری باشد.

صادرات پسته احمد آقایی

صادرات پسته احمد آقاییدر سال 2014 میلادی، ایران با صادر کردن بیش از 192 هزار تن پسته بزرگترین صادرکننده این محصول در دنیا شناخته شد.

صادرات پسته احمد آقایی با توجه به کشور سفارش دهنده کیفیت بندی می شود. هر کشور سفارش دهنده با توجه به نیاز خود پسته احمد آقایی را سفارش می دهد. به عنوان مثال کشور هند از پسته های درجه یک و سفید سفارش می دهد. ولی همان گونه که در بند های بالا ذکر شد برای کشور هند باید ترکیبی از دو نوع پسته را ارائه دهیم تا قیمت شکسته شود و قدرت خرید را داشته باشند. یا مثال دیگر کشور روسیه است که از نوع ضعیف آن را خریداری می کنند.در مورد پسته های آجیلی نکته ی قابل ذکر این است که پسته احمد آقایی درجه یک محسوب می شود. کشور های خریدار پسته احمد آقایی با توجه به نوع نیاز خود سفارش می دهند.

مشاوره جهت خرید پسته احمد آقایی

مشاوره جهت خرید پسته احمد آقاییبرای مشاوره خرید پسته احمد آقایی هنگام مراجعه به سایت پسته احمد آقایی می توانید با شماره تماس هایی که در اختیار شما قرار داده شده است، تماس حاصل فرمایید و از قیمت و کیفیت محصول مشاوره دریافت نمایید. یاحتی می توانیداز مراکز فروش پسته درباره این محصول راهنمایی و مشاوره گرفت. بعضی از مراکز فروش مشاورانی را برای راهنمایی مردم در دفاتر فروش خود دارا می باشند که به این افراد راهنمای خرید پسته احمد آقایی نیز می گویند. این راهنما ها  باعث پیشرفت تولیدکنندگان و فروشندگان نیز می شوند.

امتیاز
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پسته احمد آقایی خندان رفسنجان

فروش پسته احمد آقایی خندان اکثرا آیا به منظور صادرات است، یا بازار داخل؟ چرا …