پسته داریس
خانه / پسته صادراتی احمد آقایی / پخش پسته صادراتی احمد آقایی خندان

پخش پسته صادراتی احمد آقایی خندان

فاکتور های با اهمیت فروش پسته صادراتی احمد آقایی خندان چیست؟ چرا این رقم توانسته تا حدودی خود را در این زمینه به پسته فندقی نزدیک کند؟

پسته صادراتی احمد آقایی از جمله پسته های زیبایی است که انس های ریز و متوسط آن از بهای خوبی در بازار بهرمند می باشد و علاوه بر این چون به نسبت، قیمت آن تا حدودی از پسته فندقی نیز بیشتر است و مخلوط آب خندان با خندان آن نیز نرخ مناسبی پیدا می کند و برای صادرات توانسته مقداری خود را به پسته اول صادراتی یعنی فندقی نزدیک کند.

در این زمینه کشاورزان رفسنجانی نیز رویه بیشتری را برای پیوند زدن درختان خود به پسته احمد آقایی شروع کرده اند و همین باعث شده تولید آن نیز بیشتر شود.

 

فروش پسته صادراتی احمد آقایی

فروش بالای این نوع صادراتی برای کشور های آسایی انجام می شود، زیرا اینها محدودیتی برای قضیه بهداشتی ندارند، آنها پسته کشیده و ارزان را برای کشور خود می خواهند که آب خندان احمد آقایی بهترین گزینه است و همین باعث شده فروش صادراتی اول این محصول برای کشور های آسیای و در اروپا برای روسیه باشد.

قطب تولید پسته احمد آقایی مرغوب منطقه نوق رفسنجان است، لذا برای اطلاع از قیمت این محصول به بازرگانی های معتبر این شهرستان مراجعه کرد.

حجم بالایی از صادرات غیر نفتی ایران مربوط به محصولات کشاورزی به ویژه پسته است. تنوع تولید پسته در ایران بالا بوده و در میان ارقام مختلف نمونه های کشیده مثل احمد آقایی از محبوبیت زیادی چه در بین مصرف کنندگان داخلی و چه در بین خریداران خارجی برخوردار است.

مرغوب ترین پسته صادراتی احمد آقایی جهان در منطقه نوق که از توابع شهرستان رفسنجان است تولید می گردد.

از آنجایی که حجم و کیفیت پسته صادراتی احمد آقایی تولیدی در این منطقه بالا است، تا حدود زیادی تعیین قیمت خرید و فروش نیز بر عهده ی تولید کننده می باشد، این پسته احمد آقایی جزء ارقام مهم صادراتی پسته رفسنجان است، که در کشور های آسیایی میانه، روسیه، چین و هند سفارشات زیادی دارد.

منبع: شرکت داریس

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پسته احمد آقایی درجه یک صادراتی

فروش پسته درجه یک احمد آقایی صادراتی

فروش پسته درجه یک احمد آقایی وقتی صادراتی هم باشد، حتما باید به مقصد آن …