پسته داریس
خانه / پسته صادراتی احمد آقایی / پسته صادراتی احمد آقایی در انواع انس

پسته صادراتی احمد آقایی در انواع انس

پسته صادراتی احمد آقایی را در انواع انس های مختلف عرضه می شود، که همگی آنها با توجه به نیاز نرخی مشتریان خارجی صورت می گیرد.

پسته صادراتی احمد آقایی  ایران به خیل عظیمی از کشور ها ارسال می شود، به خصوص برای کشور هند، روسیه و اتحادیه اروپا، البته هر کدام از این کشور کیفیت خاص به خود را می خواهند.

پسته احمد آقایی رفسنجان از بهترین و با کیفیت ترین نوع این رقم در دنیاست و تعداد محدودی از تولیدات شهر های دیگر که همگی در خود ایران قرار دارند، می توانند این رقم را با کیفیت پسته منطقه نوق رفسنجان تولید نمایند.

انس پسته نماینگر سایز و اندازه آن است که هرچه عدد انسی پایین تر باشد سایز پسته درشت تر است و معمولا هم پسته احمد آقایی عدد انسی آن از 22 شروع می شود تا 32 دانه، البته معمولا، موارد خاص هم وجود دارد.

انس پسته به این صورت است، که 142 گرم پسته را وزن می کنند و بعد تعداد شمارش آنها را تقسیم بر 5 می نمایند، عدد بدست آمده نماینگر انس پسته می باشد.

پسته صادراتی احمد آقایی
پسته صادراتی احمد آقایی

 

پسته صادراتی احمد آقایی خام و شور

پسته صادراتی احمد آقایی را به صورت خام و شور ارسال می کنند، که باز بستگی به نیاز مشتری و درخواست آن دارد، اما برای کشور های آسیایی مانند هند و روسیه خام ارسال می شود.

بهترین طعم برای این پسته، طعم شور و آبلیمویی است، که بسیار برای بازار داخل مناسب می باشد، اما برای بازار های خارجی مخصوصا اگر اروپایی باشد، نمک تنها زیر 1 درصد بهترین انتخاب برای آن منطقه می باشد.

هرچه پسته احمد آقایی پوسته سفید رنگ و به قولی استخوانی تری داشته و همچنین مغز آن قرمز رنگ تر باشد، کیفیت و قیمت آن بالاتر است.

این نکته قابل ذکر است، که تفاوت قیمت پسته خام و با پسته شور، از کیلویی 2000 تومان فراتر نمی رود.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پسته احمد آقایی درجه یک صادراتی

فروش پسته درجه یک احمد آقایی صادراتی

فروش پسته درجه یک احمد آقایی وقتی صادراتی هم باشد، حتما باید به مقصد آن …