پسته داریس
خانه / پسته احمد آقایی رفسنجان / خرید پسته احمد آقایی رفسنجان از کشاورز

خرید پسته احمد آقایی رفسنجان از کشاورز

خرید پسته رفسنجان احمد آقایی به طور مستقیم و بدون واسطه به خصوص احمد آقایی از کشاورز در طول سال توسط بازرگانی های فعال در حوزه پسته انجام می گیرد.

پسته احمد آقایی از آن دسته پسته های است که روند خوبی را توانسته در بازار داخل و خارج برای خود ایجاد کند، که همین باعث شده خرید آن به صورت مستقیم از کشاورز انجام گیرد.

بهترین نمونه برداشت شده این رقم متعلق به منطقه نوق رفسنجان می باشد، که با توجه به شرایط ویژه ای این پسته برداستی از این منطقه توانسته بازار خوبی بخصوص در کشور روسیه و همچنین بسته بندی ایجاد کند.

بازرگانی های فعال در حوزه پسته این رقم را هم برای صادرات و هم برای بسته بندی و بازار داخل، در اکثر اوقات سال آن را به صورت مستقیم از کشاورز خریداری می کنند

 

خرید پسته رفسنجان

آیا می دانید منطقه نوق رفسنجان تولید کننده بهترین نمونه پسته و همچنبن محل خرید پسته احمد آقایی است و محصولات آن در بازار های جهانی به فروش می رسد؟

پس از اکبری، احمد آقایی بهترین نمونه پسته های کشیده محسوب می شود و اندازه ی آن نسبت به اکبری کوچکتر بوده و این امر بر قیمت خرید و فروش آن نیز موثر است.

برای تعیین کیفیت هر رقم پسته و مقایسه ی آن ها با نمونه های دیگر رقم های خود، از واحدی به نام انس پسته استفاده می شود که نشان دهنده ی درشتی پسته نیز می باشد.

پسته احمدآقایی با انس 22-24، 24-26، 26-28 و 28-30در بازار خرید و فروش می گردد.

مرغوب ترین پسته احمد آقایی در منطقه نوق رفسنجان تولید شده که هم در داخل کشور و هم در بازار های خارجی از فروش بالایی برخوردار است.

کشور های عربی خاورمیانه، روسیه و گرجستان از طرفداران اصلی این رقم پسته اند که البته هر کدام کیفیت متفاوتی از آن را سفارش می دهند.

منبع: شرکت داریس

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی پسته احمد آقایی رفسنجان

خرید اینترنتی پسته احمد آقایی رفسنجان

خرید اینترنتی پسته در حال حاضر چگونه انجام می پذیرد؟ رقم احمد آقایی رفسنجان در …