پسته داریس
خانه / پسته احمد آقایی نوق / خرید پسته صادراتی احمد آقایی نوق

خرید پسته صادراتی احمد آقایی نوق

خرید پسته صادراتی احمد آقایی نوق به منظور بازار های کشور های نظیر روسیه، گرجستان، هند، کشور های اروپایی و عربی صورت می پذیرد.

خرید پسته صادراتی و سفارش عمده ی آنها در طول سال امکان پذیر است، اما در نیمه دوم سال که پسته زیاد تر در انبار وجود دارد راحتر می باشد و همچنین قیمت خرید مناسب تری دارد به خصوص پسته های مانند احمد آقایی نوق که خریدارن زیادی در سرتاسر دنیا به خود اختصاص داده است.

بهترین پسته احمد آقایی در استان های کرمان، اصفهان و فارس از درختان چیده می شود و برند ترین آنها هم پسته احمد آقایی نوق می باشد.

نوق یا بهرمان منطقه ای در نزدیکی شهر رفسنجان است، که از نظر خاک و همچنین آب و هوا در رشد و نمو پسته از بینظیر ترین مکان ها در دنیاست و اکثرا پیوند های درختان پسته در منطقه نوق پسته ای با کیفیت بسیار بالایی را به کشاورزان خود هدیه می دهند.

 

خرید پسته صادراتی احمد آقایی برای هند

بزرگترین مشتری پسته احمد آقایی ایرانی کشور هند است و بیشترین خرید پسته صادراتی این رقم به خصوص نوع طبیعی خندان آن برای این کشور رقم می خورد.

قیمت خرید پسته احمد آقایی صادراتی که برای کشور هند آماده می شود، از متوسط نرخ آن در بازار بالاتر بوده، زیرا کشور هند پسته بسیار زیبا و با کمترین میزان لک را سفارش می دهد، که به این منظور بیشتر پسته احمد اقایی نوق به دلیل همین ویژگی به آنجا ارسال می شود.

خرید پسته صادراتی احمد آقایی آب خندان

 

 

صادرات پسته احمد آقایی آب خندان به روسیه

روسیه و کشور های جدا شده از شوروی سابق هم از بزرگترین مشتریان پسته احمد آقایی هستند، اما با یک تفاوت زیرا خرید پسته صادراتی آنها به دلیل اینکه قیمت برایشان بسیار اهمیت دارد، نوع آب خندان احمد آقایی را معطوف قرار داده اند، زیرا قیمت پسته آب خندان احمد آقایی به خصوص آنها که گرم متوسطی دارند، بسیار پایین تر از نوع طبیعی خندان است و حتی از پسته فندقی طبیعی خندان هم پایین تر می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پسته احمد آقایی درجه یک صادراتی

فروش پسته درجه یک احمد آقایی صادراتی

فروش پسته درجه یک احمد آقایی وقتی صادراتی هم باشد، حتما باید به مقصد آن …