پسته داریس
خانه / پسته احمد آقایی خندان / صادرات پسته احمد آقایی ارزان خندان به روسیه

صادرات پسته احمد آقایی ارزان خندان به روسیه

صادرات پسته احمد آقایی ایرانی نوع آب خندان ارزان نرخ برای کشور روسیه و همچنین اروپای شرقی بهترین انتخاب است، زیرا این کشور ها در حال حاضر فقط به نرخ توجه دارند، تا کیفیت.

صادرات پسته احمد آقایی ایرانی بعد از پسته فندقی در رده دوم قرار دارد، از نظر حجم و تناژ و عمده آنهم به کشور های نظیر روسیه؛ هند، گرجستان، ارمنستان، اکراین، بلاروس و همچنین چک و کرواسی ارسال می گردد، اما همگی با یک کیفیت آن را درخواست نمی کنند.

هند از جمله کشور های است که صادرات پسته احمد آقایی طبیعی خندان درجه یک در جریان است و آنهم به کیفیت بیشتر از قیمت توجه دارند، اما کشوری به مانند روسیه با اینکه سرانه درآمد آنها هم بالاست پسته ارزان نرخ را بیشتر سفارش می دهند و صادرات پسته احمد آقایی آب خندان به آنجا رونق زیاد تری دارد.

در حالت کلی پسته ایرانی به دو نوع طبیعی خندان و آب خندان تقسیم بندی می شوند، که نوع طبیعی خندان به عنوان پسته گران قیمت و درجه یک و نوع آب خندان به عنوان پسته ارزان و درجه دو بحساب می آیند.

 

صادرات پسته احمد آقایی آب خندان

صادرات پسته احمد آقایی آب خندان به کشور روسیه با انس های 26تا 32 دانه و با روش حمل و نقل دریایی و زمینی در جریان است، که عمده آنهم از سفارش پسته خود را به کشور ایران می دهند و همچنین نوع بسته بندی که برای صادرات به این کشور از آن استفاده می کنند، اگر پسته طعم دار باشد که بسته بندی کارتن و اگر هم خام باشد، که بسته بندی کیسه گونی ها 50 کیلوی بهره می برند.

پسته احمد آقایی درجه یک صادراتی ایرانی از جمله پسته های لوکسی است، که در بازار های دنیا فروش بالایی دارد و حتی نمونه های درجه دو آن هم به دلیل زیبایی که این پسته دارد، میزان قابل توجهی فروش را به خود اختصاص می دهد.

صادرات پسته احمد آقایی آب خندان

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صادرات پسته ارگانیک احمد آقایی خندان به اروپا

صادرات پسته ارگانیک احمد آقایی خندان به اروپا

صادرات پسته ارگانیک از ایران چه روندی دارد؟ تولید نوع احمد آقایی خندان و فندقی …