پسته داریس
خانه / پسته احمد آقایی خندان / عرضه مستقیم پسته احمد آقایی خندان و آب خندان

عرضه مستقیم پسته احمد آقایی خندان و آب خندان

يكي از خوشمزه ترين خوراكي ها در بین اقشار مختلف مردم، كه می توان آن را هم در گروه میوه ها و هم در گروه آجیل و تنقلات جاي داد، پسته می باشد. این ماده غذایی در کنار طعم و مزه فوق العاده ای که دارد، سرشار از مواد مغزی و انواع پروتئین هاست. انواع پسته  خصوصا نوع شور شده و خندان آن، جز آن دسته از میوه هایی ست که در جای جای ایران و جهان، دوست داران زیادی در بین اقشار مختلف مردم دارد. کشور های زیادی در سر تا سر جهان این محصول خوشمزه را تولید می کنند که در میان آن ها، آمریکا، روسیه، امارات متحده عربی و برخی کشور های اروپایی،  بیشترین صادرات انواع پسته را در سطح جهان دارند. کشور ما ایران نیز سال ها در صدر صادر کننده گان انواع پسته بود که طی سال های اخیر، آمریکا توانسته است با افزایش میزان تولید پسته خود بر صادرات آن نیز بیفزاید و از ایران پیشی بگیرد.

در کشور ما شهرهای زیادی پسته را کشت و پرورش و برداشت می کنند، اصلی ترین شهرهای تولید پسته در ایران، شهرستان های زرند و رفسنجان در استان کرمان و شهرستان دامغان در استان سمنان، می باشد و معروف ترین  و شناخته شده ترین مارک پسته در میان ایرانیان و در سطح جهان  که به پسته احمد آقایی معروف است نیز، در همین شهر ها تولید می شوند.

فروش پسته احمد آقایی، به نام های  پسته خندان، پسته آب خندان و پسته های توچین شده و مغز شده، در سطح بازار انجام می شود. عرضه مستقیم پسته احمد آقایی خندان و آب خندان از این شهر ها صورت می گیرد و به مرور در تمامی کشور پخش و توزیع می شود.

عرضه مستقیم پسته احمد آقایی خندان و آب خندان

لیست قیمت پسته احمد آقایی

لیست قیمت پسته احمد آقاییبرای آگاهی از لیست قیمت پسته احمد آقایی، می توان به تولید کنندگان این پسته در شهرستان های  رفسنجان و دامغان مراجعه کرد. قیمت گذاری بر روی انواع پسته به سادگی نیست و به شیوه خاصی انجام می گیرد. تولید کنندگان با توجه به بزرگی، کوچکی، ریزی یا درشتی، دهان باز بودن یا دهان بسته بودن پسته، قیمت انواع پسته را مشخص می کنند که به این شیوه ی قیمت گذاری، که واحد قیمت گذاری پسته می باشد، انس می گویند. برای تعیین هر انس پسته احمد آقایی باید به این گونه ویژگی ها که در هر نوع پسته یافت می شود، توجه کرد.

قیمت انواع  پسته های احمد اقایی با توجه به اینکه در چه فصلی تولید شده اند و در چه فصلی به فروش می رسند و همین طور با توجه به اینکه مرکز تولید پسته کدام شهر و محل توزیع پسته، کدام شهر باشد و اینکه پسته ها جزو انواع پسته خندان هستند یا جزو انواع پسته های آب خندان یا توچین هستند، متفاوت است. اما به طور معمول قیمت ها در لیست قیمت پسته احمد آقایی در شهر های تولید کننده ی پسته، به نسبت لیست قیمت پسته احمد آقایی در شهر های توزیع پسته از رنج پایین تری برخوردارند و خریداران عمده یا جزئی پسته اگر این امکان را داشته باشند می توانند با سفر به شهر ها و مراکز تولید پسته، با قیمت مناسب تری محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

مشخصات انواع پسته احمد آقایی

مشخصات انواع پسته احمد آقاییپسته، انواع مختلفی دارد، که در اینجا ما به طور اختصاصی به بیان مشخصات انواع پسته احمد آقایی می پردازیم:

در ابتدا باید به محل کشت پسته اشاره کرد که پسته احمد آقایی رفسنجان کرمان و پسته احمد آقایی دامغان در استان سمنان از معروف ترین نوع پسته ها می باشند. البته در شهرهای دیگر مثل زرند کرمان هم این نوع پسته ها تولید می شوند.

از جمله خصوصیات پسته احمد آقایی، کشیده و بزرگ تر بودن آن از پسته های فندقی ست. ویژگی کشیدگی در پسته احمد اقایی جلوه زیباتری را به پسته ها می دهد و آن را مخصوص پذیرایی ها و مهمانی ها کرده است.

 نوعی دیگر از پسته ها هستند که به پسته احمد آقایی توچین شده معروفند که بیشتر صادرات پسته کشور نیز از این نوع می باشد.

توو پر بودن و طرد و نرم بودن مغز پسته و همچنین رنگ سبز روشن پسته و خوشمزه بودن مغز آن ها نیز از جمله مشخصات و خواص پسته احمد آقایی ست.

پسته احمد آقایی آب خندان از انواع دیگر پسته می باشد. تولید کنندگان، پسته های دهان بسته را جدا کرده و آن ها را در آب، حرارت می دهند و طی یک سری مراحل دیگر، آن ها را به پسته خندان تبدیل می کنند و چون با کمک آب به شکل پسته خندان در می آیند، آن ها را پسته آب خندان می نامند.

 پسته احمد آقایی باکیفیت ترین و فراوان ترین نوع پسته هاست و در آجیل و تنقلات از آن بیشتر استفاده می شود. 

خریدار پسته احمد آقایی

خریدار پسته احمد آقاییهمه خریداران پسته باید به این نکته توجه کنند که نباید برای خرید محصولی همچون پسته خیلی سریع و با عجله اقدام کنند، با توجه به اینکه انواع مختلفی از پسته ها در بازار موجود هستند و به تبع هر کدام نیز قیمت های مختلفی دارند، مسئله کیفیت در اینجا تعیین کننده است و مشتری با توجه به قیمت نسبتا بالایی که انواع پسته ها دارند باید بتواند در ابتدا با کیفیت ترین پسته را بشناسد و سپس برای خرید آن، پول، هزینه کند. چرا که اگر این گونه نباشد و خرید ما باری به هر جهت باشد چیزی جز ضرر برای ما در پی نخواهد داشت چون میزان پول زیادی را ممکن است برای خرید پسته هایی با کیفیت خیلی پایین صرف کنیم.

اما نکته ای که می توان بدون هیچ تردیدی به آن اشاره کرد در مورد انواع پسته با نام تجاری احمد آقایی است، این مارک از پسته ها سالیان زیادی است که در زمینه فروش و صادرات پسته فعالیت دارد به همین دلیل به مرور زمان به خوبی توانسته است نظر اکثر مشتریان پسته را به خود جلب کند، کیفیت بالا و مرغوبیت پسته های احمد آقایی زبانزد خاص و عام می باشد، به همین دلیل، خریدار پسته احمد آقایی می تواند با خیالی آسوده به هر میزان که بخواهد انواع پسته های این مارک را خریداری کند.

عمده فروشی پسته احمد آقایی

عمده فروشی پسته احمد آقاییعمده فروشی پسته احمد آقایی، با فروش پسته های خود به فروشندگان فروشگاه های زنجیره ای و مغازه داران آجیل فروشی وخشکبار فروشی در شهر های مختلف کشور با قیمت های مناسب، توانسته است دسترسی مردم را به پسته های خود آسان تر کند. به طوری که برای خرید پسته های درجه یک و اعلا دیگر نیاز نیست که مردم عادی مسیر های طولانی را طی کنند تا به شهر های تولید کننده پسته احمد آقایی رفته و پسته خریداری کنند.

برترین تولید کنندگان پسته احمد آقایی در ایران

برترین تولید کنندگان پسته احمد آقایی در ایراندر سراسر دنیا کشورهای زیادی جزو تولید کنندگان و صادر کنندگان انواع پسته می باشند که از بزرگترین آنها می توان به کشورهای ایالات متحده آمریکا، سوریه و کشور امارات متحده عربی اشاره کرد. کشور ایران نیز در مسیر تولید و صادرات پسته در میان کشورهای تولید کننده پسته، پیشرو می باشد.

کشور ما همه ساله هزاران تن از بهترین و مرغوب ترین انواع پسته را تولید و به بازار جهانی صادر می کند. برترین تولید کنندگان پسته احمد آقایی در ایران، آن دسته از پسته کارانی هستند که در شهر های رفسنجان و زرند در استان کرمان و شهرستان دامغان در استان سمنان، به کشت نهال انواع پسته ها مشغول می باشند. این تولید کنندگان با استفاده از بهترین نهال ها و با شیوه های نوین کشت و پرورش پسته توانسته اند انواع پسته را از جمله، پسته خندان احمد آقایی و پسته آب خندان احمد اقایی در بالاترین کیفیت تولید و روانه بازار جهانی کنند.

اقلام پسته موجود در بازار

اقلام پسته موجود در بازاربه دلیل اینکه کشور ایران از نظر شرایط آب و هوایی، یکی از کشور های مستعد برای تولید و پرورش پسته می باشد، سالانه آمار بسیار زیادی از این محصول در کشور پرورش و تولید می شود، مردم ایران نیز معمولا در تمامی فصول سال، چه فصل سرما باشد یا چه فصل گرما، می توانند به راحتی و به میزان دلخواه خود، برای پذیرایی در جشن ها، اعیاد و میهمانی و سایر مراسمات خود، پسته تهیه کنند. اقلام پسته موجود در بازار از تنوع بالایی برخوردارند.

  • انواع پسته های خندان احمد اقایی
  • انواع پسته آب خندان
  • پسته های توچین شده
  • پسته های شور 
  • مغز های مختلف پسته
  • پسته های بو داده

همگی جز محصولات پر فروش در سطح بازار، از جمله، در مغازه های خشکبار فروشی و آجیل فروشی در بسته بندی های زیبا و منحصر به فرد، می باشند.

بزرگترین مرکز عرضه و توزیع انواع پسته در کشور

بزرگترین مرکز عرضه و توزیع انواع پسته در کشوربزرگترین مرکز عرضه و توزیع انواع پسته در کشور را آن دسته از فروشندگانی در اختیار دارند که می توانند به موقع و در فصل مناسب با خرید تازه ترین و مرغوب ترین پسته از تولید کنندگان، اقدام به توزیع پسته در کشور کنند. هر چقدر که کیفیت پسته مراکز عرضه کننده بیشتر باشد، میزان خریداران آن ها نیز بیشتر می شود، که می توان میزان فروش بالای هر فروشگاهی را ملاکی برای انتخاب برترین و بزرگترین مرکز عرضه و توزیع انواع پسته در کشور دانست.

فروش پسته احمد آقایی ارزان

فروش پسته احمد آقایی ارزانبا توجه به تنوع بالایی که در زمینه تولید پسته احمد آقایی وجود دارد، این پسته در قیمت های مختلفی ممکن است به فروش برسد. اما فروش  پسته احمد آقایی ارزان را می توان از آن دسته فروشندگانی که عمده فروشی پسته احمد آقایی دارند، انتظار داشت. عمده فروشان معمولا با قیمت های مناسب تری نسبت بi سایر جاها، کالا های خود را به فروش می رسانند و مشتریان با مراجعه به آن ها می توانند انواع پسته ها را با قیمت های مناسب تری نسبت به سایر مراکز فروش پسته به میزان حجم دلخواه، خریداری کنند. اما اگر برای مشتریان قیمت پسته چندان اهمیتی نداشته باشد می توانند انواع پسته های موجود در فروشگاه های زنجیره ای و مغازه های خشکبار و آجیل، تهیه کنند. چرا که فروش پسته احمد اقایی در تمامی مراکز فروش پسته، صورت می گیرد.

سفارش عمده پسته احمد آقایی

سفارش عمده پسته احمد آقاییخریداران و بازرگانان و تاجرانی که در زمینه خرید و فروش پسته فعالیت می کنند، می توانند  انواع پسته ها را به هر میزان که مناسب شغل و کار خود می دانند، با سفارش عمده پسته احمد آقایی از تولیدکنندگان پسته، خریداری کرده و در سطح بازار به خرید و فروش خود در این زمینه بپردازند.

صادرات پسته احمد آقایی درجه یک

صادرات پسته احمد آقایی درجه یکصادرات پسته احمد آقایی درجه یک، به طور انبوه و گسترده از کشور، به جای جای جهان انجام می گیرد.

تولید کنندگان انواع پسته که در شهر های مختلف کشور وجود دارند، بهترین، مرغوب ترین و با کیفیت ترین پسته های خود را برای صادرات انتخاب می کنند.

ایران، سالانه چندین هزار تن پسته خام، بو داده، انواع پسته های خندان و پسته های آب خندان را به صورت توچین شده در بسته بندی های شکیل و جذاب به اقصی نقاط جهان صادر می کنند.

پسته احمد اقایی نیز که از درجه یک ترین نوع پسته های تولیدی ایران می باشد، به دلیل کیفیت بالایی که دارد، توانسته است محبوبیت فوق العاده ای را نه تنها در میان مردم کشور بلکه در تمامی نقاط جهان، کسب کند.

کیفیت پسته اقایی در سراسر دنیا به اندازه کافی شناخته شده است وخریدار پسته احمد آقایی، در هر کجای جهان که باشد با شنیدن نام پسته احمد اقایی خوب می داند که چه نوع محصولی را می خواهد بخرد، مشتریان این پسته ها، انواع پسته های احمد آقایی را با خیالی آسوده خریداری می کنند چرا که به کیفیت و مرغوبیت آن ایمان کامل دارند.

صادرات پسته احمد آقایی درجه یک، کشور ایران را جزو بزرگترین و برترین صادر کنندگان انواع پسته کرده است به طوری که در سال های اخیر، کشور ایران، توانسته است کشور های زیادی را در زمینه تولید و صادرات پسته پشت سر بگذارد.

فروشگاه مجازی عرضه پسته احمد آقایی باکیفیت

فروشگاه مجازی عرضه پسته احمد آقایی باکیفیتنمایندگی های زیادی در سطح کشور در زمینه فروش انواع پسته احمد آقایی فعالیت می کنند اما از آنجایی که روز به روز مصرف پسته در میان مردم در حال افزایش است و میزان تقاضا های خرید پسته احمد اقایی بالا رفته است، ممکن است این نمایندگی ها دیگر توانایی جواب گویی به این همه تقاضا را نداشته باشند و نتوانند به موقع پسته های سفارش شده از سوی مردم را تهیه کنند و به دست آن ها برسانند، به همین دلیل، تولیدکنندگان و تعداد زیادی از این نمایندگی ها، اقدام به راه اندازی سایت هایی در فضای مجازی کرده اند که به فروشگاه های اینترنتی معروف هستند. فروشگاه مجازی عرضه پسته احمد آقایی باکیفیت با هدف ایجاد سهولت در خرید پسته برای اقشار مختلف مردم راه اندازی شده است. فروشندگان و نمایندگی های بوجود آورنده سایت اینترنتی عرضه پسته احمد آقایی، تمامی اطلاعات مربوط به انواع مختلف پسته مانند پسته خندان احمد آقایی، پسته آب خندان احمد آقایی، انواع پسته توچین شده و انواع مغز های بو داده و شور پسته احمد آقایی را به صورت کاملا تصویری به همراه قیمت هر کدام از آن ها در سایت اینترنتی پسته احمد آقایی قرار داده اند و مشتریان، نه تنها در سراسر ایران، بلکه تمامی کسانی که در جای جای دنیا با پسته احمد آقایی ارتباط خوبی دارند به راحتی می توانند در هر زمانی از شبانه روز که بخواهند برای خرید اینترنتی پسته احمد آقایی به این سایت ها، مراجعه کنند و انواع پسته ها را مشاهده و بعد از مقایسه های لازم به هر میزان که بخواهند سفارش دهند.

راهنمای خرید پسته احمد آقایی

راهنمای خرید پسته احمد آقاییطبیعی ست که کسانی که در زمینه کشت و پرورش پسته فعالیتی ندارند و همیشه جزو مصرف کننده گان انواع پسته بوده اند، نتوانند پسته های خوب و با کیفیت را از پسته هایی که مرغوبیت پایین تری دارند، تشخیص دهند. اما قابل ذکر است که هر مشتری برای خرید هر کالایی نیاز به شناخت معمول و معقولی از آن کالا دارد. پسته ها هم از این قاعده مستثنی نیستند و هر مشتری باید تا حدودی از ویژگی های یک پسته خوب آگاهی داشته باشد تا بتواند در نهایت پسته خوب و با کیفیتی را خریداری کند. از آنجایی که انواع پسته ها در بازار موجودند، در اینجا ما به معرفی پر فروش ترین پسته بازار ، یعنی پسته احمد آقایی می پردازیم، به عنوان راهنمای خرید پسته احمد آقایی در ابتدا عرض می کنیم که پسته احمد آقایی در میان سایر هم نوعان خود، داری پوست  کشیده ترو بزرگتری ست و رنگ آن استخوانی یا کرم روشن می باشد، مغز این نوع پسته به رنگ سبز روشن، ترد و نرم می باشد و طعم دلنشین و مطبوعی دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پسته احمد آقایی خندان رفسنجان

فروش پسته احمد آقایی خندان اکثرا آیا به منظور صادرات است، یا بازار داخل؟ چرا …