پسته داریس
خانه / پسته احمد آقایی خام / فروش پسته احمد آقایی خام مرغوب

فروش پسته احمد آقایی خام مرغوب

شاید بی تاثیر نباشد در فروش پسته احمد آقایی خام مرغوب نوق نقش ظاهر آن، در کنار مشخصات و ویژگی های عمومی این رقم.

پسته احمد آقایی از قیافه و شکل کشیده ای بهره می برد و از نظر روانشناسی بازار مصرف پسته، مردم تمایل بیشتری به خرید این نوع ها دارند، تا پسته های گرد و بزرگ و علاوه بر این ها این رقم به نسبت نرخ نیز به مراتب بهتر از پسته اکبری در بازار عمل می کند، برای بسته بندی و فروش فله هم به خصوص در بحث صادرات بهتر می باشد.


پسته احمد آقایی خام مرغوب نوق

پسته احمد آقایی مرغوب منطقه نوق گل سر سبد نتنها پسته احمد آقایی خام، بلکه تمامی ارقام است، زیرا این نوع برداشتی از بخش نوق شهرستان رفسنجان از نظر کیفیت و زیبایی واقعا بی نظیر است و حتی باعث شده که اغلب کشور های حاشیه شمالی ایران به دنبال خرید این نوع باشند.

پسته احمد آقایی برداشتی از رفسنجان از بینظیرترین رقم هاست که بیشترخرید آن برای مصارف صادراتی انجام می شود.

بعضی از تولیدات واقعا سرآمد آن محصول هستند، مانند زعفران که تولیدی قائنات و همچنین خرما که تولیدی بم از همه یک سر و گردن بالاتر می باشند، در مورد پسته نیز دو رقم احمد آقایی منطقه نوق رفسنجان و ممتاز زرند کرمان از نظر زیبایی استثنایی و سرآمد هستند، زیرا این پسته ها از پوسته بسیار روشنی در کنار مغز قرمز ماتیکی بهره می برند.

بیشترین میزان خرید پسته احمد آقایی رفسنجان به منظور صادرات انجام می گیرد و همچنین گاهی این رقم نیز برای بسته بندی های صادراتی و همچنین آجیل نیز از آن بهره می برند و اکثرا مشتریان خارجی آنها کشور های روسیه، هند و آسیای میانه می باشند، البته در ایران نیز خرید خوبی توسط مشتریان ایرانی دارد.

منبع: شرکت داریس

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پسته احمد آقایی خام زرند

فروش پسته احمد آقایی خام زرند

برای خرید و فروش پسته احمد آقایی زرند با قیمت مناسب از چه طریقی می …