پسته داریس
خانه / پسته احمد آقایی درجه یک / فروش پسته درجه یک احمد آقایی صادراتی

فروش پسته درجه یک احمد آقایی صادراتی

فروش پسته درجه یک احمد آقایی وقتی صادراتی هم باشد، حتما باید به مقصد آن توجه کرد، زیرا هر کشور بر اساس نیاز های خود این خشکبار با کیفیت را سفارش می دهند.

فروش پسته درجه یک احمد آقایی صادراتی وقتی گفته می شود، که باید به مقصد آن توجه کرد بدان منظور است، کشور به مانند هند، این پسته را زیاد سفارش می دهند، اما باید پسته احمد آقایی درجه یک یک سری ویژگی داسته باشد، که آنها آن را خریداری نمایند و ویژگی ها آن شامل:

  1. سفید بودن پسته که همان سفید بودن پوسته پسته منظور است.
  2. درشت بودن سایز
  3. یکدست بودن

این ویژگی های پسته احمد آقایی درجه یک برای صادرات به هند است و همین پسته اگر  قرار باشد به کشور ای مانند آلمان و ایتالیا صادر گردد، آیتم اهمیت دار مبحث افلاتوکسین می باشد و اگر قرار باشد،، به روسیه ارسال شود قیمت حرف اول را می زند.

فروش پسته درجه یک احمد آقایی صادارتی به ترتیب در کشور های هند، اروپا، امارات و روسیه بیشتر میزان را دارد و همچنین مغز پسته احمد آقایی به این کشور ارسال می شود.

 

فروش پسته درجه یک احمد آقایی آب خندان

فروش پسته درجه یک احمد آقایی آب خندان اکثرا به منظور صادرات به کشور های نظیر روسیه، گرجستان و عراق مورد استفاده قرار می گیرد، چون از نظر نرخ بسیار مناسب تر از پسته های طبیعی خندان می باشد.

خرید پسته صادراتی احمد آقایی ارزان قیمت معمولا از نمونه های آب خندان صورت می گیرد، زیرا پسته های آب خندان به دلیل اینکه از پسته دهنبسته که مغزش کامل نشده به وجود می آید، از قیمت به مراتب پایین تری برخوردار می باشد.

بهترین زمان برای خرید و فروش پسته درجه یک نیمه دوم سال است، زیرا بلافاصله بعد از فصل برداشت می باشد و می توان انواع پسته را با قیمت مناسب و با کیفیت بالا تهیه نمود.

فروش پسته درجه یک آب خندان

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده پسته احمد آقایی صادراتی

فروش عمده پسته احمد آقایی صادراتی

فروش عمده پسته مخصوصا رقم احمد آقایی صادراتی می تواند به مقوله نرخ آن کمک …