پسته داریس
خانه / پسته احمد آقایی رفسنجان / قیمت پسته احمد آقایی عمده رفسنجان

قیمت پسته احمد آقایی عمده رفسنجان

قیمت پسته احمد آقایی بر چه پایه های گذاشته می شود؟ تفاوت عمده و خرده آن چگونه می باشد؟ کدام منطقه از رفسنجان بهترین نوع این رقم را برداشت و پخش می نماید؟

قیمت پسته احمد آقایی بر پایه انس و رویت گذاشته می شود، انس که خود یک معیار سنجش است، اما رویت یعنی پسته چه رنگ پوسته، چه میزان کشیدگی و همچنین میزان دهان دار بودن پسته در آن است و به طور کل به آن رویت یا مشاهده پسته گویند.

در مورد پسته احمد آقایی و هر نوع پسته دیگر به نسبت دیگر محصولات یک تفاوت عمده و چشمگیر دارد و آن هم میزان خرید عمده پسته به نسبت خرده، در قیمت است، زیرا پسته هرچه مقدار سفارش بالاتر رود قیمت عمده آن افزایش پیدا می کند.

پسته احمد آقایی به دلیل مصارف مختلفی که دارد، مانند پسته صادراتی بودن، آجیلی و یا برای مصارف بسته بندی یک رقم پرکاربرد است.

رفسنجان به عنوان بزرگترین تولید کننده پسته در دنیا شناخته شده است و بازار پسته ایران که مرجع اصلی قیمت گذاری پسته نیر می باشد، یکی از ارکان اصلی آن در شهر رفسنجان واقع شده و همچنین شرکت های بازرگانی پسته به تعداد زیادی در این شهر واقع شده اند.

 

قیمت پسته احمد آقایی نوق رفسنجان

منطقه نوق، از توابع شهرستان رفسنجان استان کرمان است و یکی از مناطقی می باشد، که انواع ارقام پسته به دلیل شرایط خاص آب و هوایی که دارد، با بهترین کیفیت و درشت ترین سایز در آن برداشت می شود.

یکی از ارقامی که از منطقه نوق با بهترین کیفیت برداشت می شود، پسته احمد آقایی است و بعد از پسته کله قوچی، که همگی شهرت جهانی دارند.

قیمت پسته احمد آقایی منطقه نوق شهرستان رفسنجان به نسبت دیگر انواع این پسته گران تر بوده و دلیل آنهم بر می گردد به کیفیت و ویژگی های ظاهری که دارد.

قیمت پسته احمد آقایی رفسنجان

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی پسته احمد آقایی رفسنجان

خرید اینترنتی پسته احمد آقایی رفسنجان

خرید اینترنتی پسته در حال حاضر چگونه انجام می پذیرد؟ رقم احمد آقایی رفسنجان در …