پسته داریس
خانه / پسته احمد آقایی درجه یک / تجارت پسته احمد آقایی درجه یک کرمان

تجارت پسته احمد آقایی درجه یک کرمان

تجارت پسته احمد آقایی درجه یک استان کرمان در سطح بیم الملل بالا بوده و می توان در بازار های خارج کشور های مانند روسیه، اردن، هند، امارات، ایتالیا و ویتنام را بع عنوان خریدار مهم نام برد.

تجارت پسته احمد آقایی در کنار دیگر ارقام مهم پسته ایران توانسته بازار های خوبی ایجاد کند، به خصوص در کشور های آسیایی و اروپایی.

برای اینکه بتوان تجارت موفقی در زمینه بازار پسته در خارج از کشور داشت، باید روند فروش آن را در کشور مقصد را بررسی کرد، تا این روند همیشگی باشد.

پسته احمد آقایی درجه یک در استان کرمان کشت و برداشت می شود و برای خرید مستقیم و با قیمت رقابتی بهترین راه این است که به این استان مراجعه شود.

 

تجارت پسته احمد آقایی در ترکیه و اروپا

یکی از مناطق مهمی که تجارت پسته احمد آقایی در آن رونق دارد، کشور ترکیه است و همچنین این کشور توانسته با وجود مشکلاتی که برای روند تجاری شرکت های ایرانی در اروپا ایجاد شده بود، در نقش یک باز صادرات برای پسته ایرانی بازی کند.

روند باز صادرات از یک نظر خوب است که صادرات پسته ایران متوقف نمی شود، اما در کل چون به برند پسته ایرانی اطمه می زند خیلی مورد پسند نیست.

در این میان این نکته باید توجه کرد که، خود کشور ترکیه هم یک تولید کننده پسته در دنیاست و می تواند بازار های این محصول را از ایران جدا می کند.

تجارت پسته احمد آقایی در مالزی و ارمنستان

از دیگر کشور های که تجارت پسته در آن قابل قبول است، کشور مالزی و ارمنستان می باشند، به خصوص ارمنستان که بازار نوظهوری در زمینه پسته احمد آقایی توانسته ایجاد کند.

مانند کشور ترکیه، کشور های ارمنستان و مالزی هم نقش باز صادرات پسته ایران را ایجاد می کند و از کشور های مقصد دوم آنها می توان، روسیه، گرجستان، اندونزی و سنگاپور اشاره نمود.

علاوه بر پسته احمد آقایی رقم فندقی در این تجارت بین المللی حرف برای گفتن دارد، به خصوص برای کشور مالزی.

تجارت پسته احمد آقایی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پسته آجیلی احمد آقایی کرمان

خرید پسته آجیلی احمد آقایی کرمان

خرید پسته آجیلی احمد آقایی کرمان به منظور عرضه در شهر های مانند ارومیه، اصفهان، …