پسته داریس
خانه / پسته احمد آقایی رفسنجان / پسته احمد آقایی نوق رفسجان برای تجارت

پسته احمد آقایی نوق رفسجان برای تجارت

پسته احمد آقایی نوق که منطقه ای در نزدیکی شهرستان رفسنجان به نوعی زیباترین این رقم در دنیاست و همچنین از نظر طعم و میزان چربی هم بینظیر است.

پسته احمد آقایی نوق شهر رفسنجان در کشور هند شناخته شده است و اگر هم تجار هندی بخواهند این پسته را از مناطق دیگر خرید نمایند، با مشخصات پسته احمد آقایی نوق می خواهند و به طور کل تجارت پسته احمد آقایی نوق در کشور هند بسیار رونق دارد.

ویژگی های پسته احمد آقایی نوق در مرحله اول کشیده بودن در کنار سفید بودن آن است و همین باعث شده حتی این رقم در میان دیگر انواع پسته تا حدودی تک باشد، زیرا منطقه نوق یک نمونه پسته ای دیگر در آن برداشت می شود، به عنوان سفید پسته که از پسته احمد آقایی زیباتر و همچنین سفید تر نیز است.

تجارت پسته احمد آقایی بعد رقم فندقی بیشتر میزان را در بحث فروش خارجی و صادرات دارد و همچنین فروش قابل توجهی هم در کشور های نظیر هند، مالزی، روسیه، گرجستان، افغانستان و کشور های اروپایی به خود اختصاص داده است.

 

پسته احمد آقایی نوق نحوه قیمت گذاریش

پسته احمد آقایی نوق رفسنجان علاوه بر انس که در قیمت آن اثر گذار است، زیبایی و همچنین رویت آن می باشد، بطوریکه به عنوان مثال یک پسته احمد آقایی با انس 24 یک قیمت می خورد و یک پسته احمد آقایی با همین انس 24 با 2 تا 4 هزار تومان اختلاف و دلیل آنهم همین رویت زیبایی پسته است.

بهترین نوع پسته احمد آقایی رفسنجان دارای انس زیر 30 دانه و رویت آن هم کشیدگی مناسب، سفید بودن پوسته پسته و همچنین مغز ماتیکی آن می باشد.

خود منطقه نوق به دلیل خاک و آب و هوایی که دارد؛ انواع پسته و مغز پسته با کیفیت بالا در آن تولید و به فروش می رسد.

پسته احمد آقایی نوق

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی پسته احمد آقایی رفسنجان

خرید اینترنتی پسته احمد آقایی رفسنجان

خرید اینترنتی پسته در حال حاضر چگونه انجام می پذیرد؟ رقم احمد آقایی رفسنجان در …