پسته داریس
خانه / پسته احمد آقایی کرمان / خرید پسته آجیلی احمد آقایی کرمان

خرید پسته آجیلی احمد آقایی کرمان

خرید پسته آجیلی احمد آقایی کرمان به منظور عرضه در شهر های مانند ارومیه، اصفهان، شیراز و اهواز اتفاق می افتد، به خصوص احمد آقایی سفید و درشت.

خرید پسته آجیلی در دو زمان در اکثرا نقاط ایران به ائوج خود می رسد، که اولین آن ایام نزدیک به شب یلدا و دمین زمان آن که بیشتر میزان خرید پسته آجیلی در آن اتفاق می افتد ایام منتهی به شب عید است.

معروق ترین پسته های آجیلی عبارتند از:

  1. پسته اکبری
  2. پسته کله قوچی
  3. پسته احمد آقایی

که در این میان پسته احمد آقایی به دلیل اینکه قیمت به مراتب بهتری دارد، باز خورد مماسب تری توانسته در شهر های متوسط جمعیت پیدا کند و همچنین به دلیل زیبایی خاص این پسته، تولید آجیل با آن جلوه مناسب تری به آن می دهد.

بهترین پسته احمد آقایی درجه یک در استان کرمان و بعد از آن در استان های فارس و اصفهان از درختان چیده می شود، که عمده ویژگی آنها این است، که سفید و درشت می باشد، که این امر سبب می شود برای آجیل بهترین انتخاب باشد.

خرید پسته آجیلی

 

خرید پسته آجیلی شور احمد آقایی

خرید پسته آجیلی احمد آقایی شور زعفرانی و شور آبلیمویی میزان بیشتری دارد و دلیل آنهم ذائقه مردم ایران است، که این طعم ها را ببیشتر می پسندند.

فروش پسته احمد آقایی درجه یک در استان کرمان که بهترین نوع آن را تولید می کند میزان بالایی را به خود اختصاص داده است و شرکت های بازرگانی پسته این استان این توانایی را دارند، که انواع پسته و مغز پسته را با طعم های دلخواه مشتریان به فروش رسانده و همچنین آنها را در انواع بسته بندی عرضه کنند.

باید در نظر داشت که در زمان خرید پسته آجیلی باید میزان درصد دهان بسته این پسته ها زیر 2 درصد باشد، در غیر این صورت کیفیت پسته صادراتی است، تا آجیلی.

  • تبلیغات:
  1. سنت آشپزی نقش مهمی حبوبات در حاکمیت غذای سیاه
  2. نحوه تهیه مواد اولیه پلاستیک و نحوه بسته بندی
  3. لوبیا در حبوبات از ارزش غذایی بالایی برخوردار است
  4. محتوای مغذی غنی خرما برای سلامتی
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

تجارت پسته احمد آقایی درجه یک کرمان

تجارت پسته احمد آقایی درجه یک کرمان

تجارت پسته احمد آقایی درجه یک استان کرمان در سطح بیم الملل بالا بوده و …