پسته داریس
خانه / پسته احمد آقایی رفسنجان / پسته رقم احمد آقایی رفسنجان برای فروش عمده

پسته رقم احمد آقایی رفسنجان برای فروش عمده

پسته رقم احمد آقایی در شهر رفسنجان برای فروش معمولا با انس های 24-22، 26-24، 28-26، 30-28 و 32-30 می باشد، که هر چه عدد پایین تر باشد پسته درشت تر و باکیفیت تر است.

پسته رقم احمد آقایی از ارقام مهم و تجاری پسته است، که بخش قابل توجهی از صادرات و فروش داخل را به مال خود کرده و همچنین به دلیل زیبایی ظاهری و طعم خوبی که دارد، هم مشتریان از سفارش دهدگان دائمی این رقم می باشند.

پسته رقم احمد آقایی بهترین و مرغوب ترین نوعش در شهر رفسنجان از درخت چیده می شود، به خصوص منطقه نوق این شهر که ید طولانی در تولید بهترین پسته رقم احمد آقایی در دنیا دارد.

بازار پسته در حال حاضر بسیار بازار خوب و با پتانسیلی دارد و از بازار های خوب آن می توان در داخل به شهر های تهران، تبریز، شیراز، مشهد، ارومیه، کرمانشاه و اهواز و در خارج هند، امارات، عمان، لبنان، اردن، چین، ویتنام، ایتالیا، آلمان و ترکیه اشاره نمود.

پسته احمد آقایی زادگاه ش در رفسنجان است، اما بعضی از مناطق استان فارس و همچنین استان اصفهان پسته احمد آقایی در آنجا برداشت می شود، که حتی از نظر کیفیت از پسته منطقه نوق نیز بهتر و مرغوب تر است.

 

پسته رقم احمد آقایی چه خصوصیات و مشخصاتی دارد؟

فروش پسته رقم احمد آقایی در زمانی بالاست که مسخصات و خصوصیات ظاهری مناسب و بالایی داشته باشده که اهم آن می توان به رنگ پوسته سفید سایز های درشت که همان طور که در بالا ذکر شده عدد انسی پایین، مغز ماتیکی و کشیدگی زیاد، اشاره نمود.

شرکت های بازرگانی پسته در شهر رفسنجان در تجارت پسته احمد آقایی سر آمد هستند و همین امر سبب شده که اصلی ترین مقر تجارت این رقم به دلیل تولید در این شهرستان نیز در خود این شهر باشد.

پسته رقم احمد آقایی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی پسته احمد آقایی رفسنجان

خرید اینترنتی پسته احمد آقایی رفسنجان

خرید اینترنتی پسته در حال حاضر چگونه انجام می پذیرد؟ رقم احمد آقایی رفسنجان در …