پسته داریس
خانه / پسته احمد آقایی نوق / خرید پسته احمد آقایی نوق مستقیم از کشاورز

خرید پسته احمد آقایی نوق مستقیم از کشاورز

خرید پسته احمد آقایی منطقه نوق رفسنجان در ماه مهر آغاز می شود و به طور معمول هم تا زمان فصل بعدی برداشت یعنی شهریور ما ادامه دارد و اکثر خریداران هم مشتاق به تهیه این محصول به صورت مستقیم از کشاورز می باشند.

پسته احمد آقایی نوق رفسنجان ویژگی فوق العاده ای دارد که از آن به عنوان بهترین پسته این رقم نیز یاد می شود و اکثرا خریداران این محصول هم چوت این ویژگی ها رو در ارقام برداشتی دیگر مناطق ایران کمتر و یا اصلا رویت نمی کنند آنها را برآن داشته که این رقم را به طور مستقیم و یا توسط شرکت های بازرگانی پسته خرید نمایند تا خیال آنها از بابت تهیه این رقم با رقابتی ترین نرخ راحت گردد.

خرید پسته احمد آقایی همان طور که ذکر شد در تمام فصول قابل انجام است اما آنجه که در ابتدایی برداشت تهیه می شود قطعا تازگی و کیفیت بالایی دارد اما شاید این نکته برای مشتریان مهم باشد که به چه صورت می توان این پسته را بعد از خریداری آن را به مدت طولانی نگه داشت.

 

نگهداری پسته احمد آقایی نوق

همان طور که ذکر شد خرید پسته احمد آقایی در ابتدای فصل بهتر است اما بعد خرید آن به چه صورت می توان این محصول را به مدت طولانی نگه داری و سپس عرضه نمود آیتم های مهم در نگه داری پسته احمد آقایی و یا هر پسته ای دیگر شامل موارد زیر می باشد.

دمای نگه داری که در بهترین حالت زیر 10 درجه است

عاری نگه داشت پسته از رطوبت بالای 5 درصد

نرسیدن نور زیادخورشید به پسته

چک کردن پسته هر 15 روز برای بررسی حشرات

این اول از مهترین ها در نگه داری پسته می باشند به طوریکه اگز بعد از خرید پسته احمد آقایی نوق منطقه رفسنجان بتوان این شرایط را برای پسته فراهم نمود می توان به راحتی این محصول را تا مدت 10 ماه نگهداری کرد.

 

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پسته احمد آقایی نوق کرمان

خرید پسته احمد آقایی نوق کرمان

در هنگام خرید پسته احمد آقایی نوق استان کرمان بهتر است که به ویژگی های …