پسته داریس
خانه / پسته احمد آقایی رفسنجان / انواع پسته احمد آقایی رفسنجان برای صادرات

انواع پسته احمد آقایی رفسنجان برای صادرات

انواع پسته احمد آقایی رفسنجان کدامند و چه تفاوت های دارند؟ صادرات پسته از سمت رفسنجان بیشتر برای کدام مناطق و قاره های دنیا صورت می گیرد؟

انواع پسته احمد آقایی رفسنجان شامل مناطق ای است، که بهترین نوع آن را با درجه کیفت بالا تولید می کنند و بعد از آن انس پسته یکی از تفاوت های پسته احمد آقایی است.

بهترین نوع پسته احمد آقایی در استان کرمان و شهر رفسنجان ومنطقه نوق این شهر از درخت چیده و به فروش رسانده می شود و این رقم در بازه انسی 22 تا 24، 24 تا 26، 26 تا 28، 28 تا 30 و 30 تا 32 تولید می گردد اکثرا، که هر چه عدد انسی پایین تر باشد، پسته درشت تر و قیمت آن بالاتر است.

انواع پسته احمد آقایی علاوه بر مناطق و سایز به رنگ مغز ها تقسیم بندی می شوند و این آیتم فقط برای دو نوع پسته خندان ممتاز زرندی و احمد آقایی مطرح است و هرچه مغز پسته گلدار قرمز تر باشد، کیفیت و درجه یکی بیشتر دارد.

صادرات پسته احمد آقایی بعد از پسته فندقی بیشتر میزان را دارد و عمده آنهم از سمت رفسنجان به سه کشور هند، روسیه و امارات ارسال می شود.

انواع پسته احمد آقایی

 

انواع پسته احمد آقایی آجیلی

انواع پسته احمد آقایی آجیلی شامل پسته های درست دانه و کشیده است، به طوریکه انس های زیر 28 مناسب ترین گزینه و پسته های برداشتی رفسنجان هم بهترین پسته احمد آقایی برای آجیل می باشند.

بهترین زمان برای خرید پسته آجیلی نوع احمد آقایی از رفسنجان ایتدای فصل برداشت است، زیرا هرچه به ایام شب یلدا و نوروز نزدیک شویم، قیمت پسته های آجیلی به دلیل درخواست بالا افزایش پیدا می کند.

یکی از پسته های که در کنار پسته احمد آقایی برای آجیل مناسب است پسته اکبری می باشد، زیرا این رقم هم کیشده گی مناسبی دارد و هم میزان درشتی و خندانی آن بهتر از پسته احمد آقایی است.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
صدیقی (شرکت ماهان مهر داریس)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09129574148
شماره تلفن ثابت:03434289676
شماره فکس:03434333838
پست الکترونیکی: daryscompany@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید اینترنتی پسته احمد آقایی رفسنجان

خرید اینترنتی پسته احمد آقایی رفسنجان

خرید اینترنتی پسته در حال حاضر چگونه انجام می پذیرد؟ رقم احمد آقایی رفسنجان در …